Sulaman Manik dan Labuci

By: annural balkis

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 12-Jan-2010 14:37 Email | Share | Bookmark
SEROJA

 
 
 
 
nape seroja?takde kena mengena langsung dengan unga seroja..saje suka nama klasik...hehehe , milik siapakah baju ini?YEAH!!!, ini adalah baju tukang jait manik sendiri...akhirnya, mempraktikkan ilmu sulam benang, takut lame sgt simpan ilmu tu, karang berkarat plak...hehehe
baju ni sbnarnye beli siap, tapi biasalah, tuan punye badan ni kalu beli baju siap, mcm2 kena alter..baju ni belum di alter ag, bila dah siap jait manik, sakit pinggang makin sakit, so tak taulah bila nak alter baju ni...



Quote:
zil: no prob...tq for viewing....
mira: tq dear..
dana: tima kaseh..
kak eeda: sekali sekala wat baju sendiri..
kak izan: baju kurung yang dibeli ketika mula2 ngandung, tapi tak pakai2 ag, skrg ni dah ketat part perut...hahaha
salwah: silakan...
imass: tq


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net