Sulaman Manik dan Labuci

By: annural balkis

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 2-Dec-2008 05:23 Email | Share | Bookmark
[b]KISAH SADIS[/b]

dada
dada+leher
leher
piramid+pearl
pearl terabur I
pearl terabur II
Lokasi: Taman Melati, Gombak
Tarikh: 1 Disember 2008
Jam: 5.30 petang

Chess….sungguh bedebah, balik keje semalam, sampai umah kul 5.30 petang, tiba depan pintu, tgk pintu grill tak kunci…dalam hati ku berkata(ches, ayat berlakon sungguh…hehehe)’iskh, budak-budak ni, g keje tak nak kunci gril”.napa budak-budak? Sbb masih dok bujang ag, ngan 2 org ag housemate, tina dan farah…so, masuk umah cam biasa, pintu dalam still ag kunci, so masuk pun guna kunci lah…
Masuk je dalam umah,”awat plak pintu bilik aku terbuka ni, depa ni nak pinjam barang tak nak tutup pintu semula (biasalah, bujang kan..pinjam meminjam sudah menjadi adat hehehe)
Masuk je bilik, ku tengok tin coklat yg aku isi dengan berbagai khazanah, sudah terdampar di dalam bakul baju..kotak brooch aku dah bersepah kat atas kati, dinner beg yg aku simpan dalam cabinet pun dah ader atas katil, tgk kanan plak…TABUNG AKU..sudah kontang, tinggal duit siling je…tabung tu aku isi dengan duit upah jait manik, dalam tu ader +-RM500.00, belum smpat nak masuk bank ag ni..sungguh biadap, tak guna, bengong, bangang, s^8%t, setan, gondol, kuang ajaq, aku tee mu(ayat favourite member2 aku) ..aku penat2 jait, sengkang mata..ko senang2 je amek ek..AKU TAK HALALKAN DUNIA AKHIRAT …tgk kt almari baju pulak..duit umah…+-RM450 pun dah lesap..
SETAN….
Itulah kisah mencabar keimanan ku yg berlaku semalam…sedih, huhuhu


ni plak ader collection baju2 yg dh penah jait dulu....


dada

dada+leher

leher

piramid+pearl

pearl terabur I

pearl terabur II


Quote:
lily n kak nora: terima kasih wat kalian berdua (hehehe, asal ari ni suka sgt wat ayat2 skrip lakonan ni? ), jahat kan org yg amek tu...iskh, DUGAAN BETUL...

BnB: thanks for ur concern..nak eat camne, takdir..terpaksa jelah redha

Kak Fadzilah: sy dok kat Blok C13, apartment putih, opposite Shell...hahaha, yea yeah ..ader jiran kat sini

Amoi2505: Thanks akak...nak wat camner, pencuri tu gila meroyan nak cari duit lebih tuk raye korban..yang malangnye, duit saya yang terkorban...ches

Mira n kak izan: thanks ur concern..jahat kan org tu..sungguh bedebah


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net